Fairytale sen kun jatkuu. Hetken tyhmänrohkeasta mielijohteesta otin yhteyttä Studio Stainiin ja kyselin, voisikohan heistä olla apua tällaisen kirjailijanalun elämässä. Valokuvissa, nettisivuissa, tyylin etsimisessä ja sen sellaisessa. Niin että ei korostuisi nämä mun tylsän kotiäidin puolet vaan Jännittävät ja Erityiset puolet.

Niin että voisi. Kaveri, joka on tehnyt duunia HIM:n ja Duudsonien kanssa - haloo, ihan oikeesti?! - otti mut asiakkaakseen. Kirjailija on ilmeisesti mielenkiintoinen aluevaltaus?! Kyseisen kaverin nimi on Niko Ran.

Mutta! Aaag! Siis nyt mun on pakko aloittaa se laihari, jota olen lykännyt koko kevään vaihtelevilla tekosyillä. En mä muuten voi edes mennä niihin kuviin. Pitää kaivaa joku hyvä vanha 10 kiloa kahdessa viikossa -dieetti... tai ottaa kuvia vasta jouluna...? No, mä kuitenkin aloitan nyt uuden kategorian ulkonäköasioista.

Iso sijoitushan tää on. Toivotaan, että kannattaa - onhan tämä ainutkertainen tilaisuuskin.