Täällä blogissa kävi tänään - siis eilen, perjantaina 16.7., minusta kun vuorokausi vaihtuu vasta kun herään aamulla - 92 ihmistä vaikken kirjoittanut mitään. Se on todella hämmentävää. Ihanaa.

Mua on alkanut jännittää sunnuntai jo vähän. Miltähän ne kuvat näyttää? Mitä ihmiset ajattelee? Tuomitaanko mut nyt ensi kertaa? Huomaako mummi jutun mainitsematta? Huomaako kukaan koko juttua?

Mä luulen, että kestän mitä vaan palautetta... paitsi yhtä. Pliis, pliiiiiiis jos kukaan ei panisi mua samaan kategoriaan Tuksun kanssa!

Mut hei, uudet nettisivut on melkein valmiit ja huomenna niille pääsee. Siksi en oo kirjoittanut tänne enkä tiedostoihin mitään, kun olen duunaillut niitä uusia sivuja. Vielä vähän lisää töitä niiden kanssa ja Adam Lambertia tueksi. Nami.

P.S. Olen vaihteeksi aloittanut laiharin, joka on kestänyt jo neljä päivää. Yau!