Anonyymi kirjoitti, että olen Riikka Pulkkisen näköinen. Mieskin sanoi, että niin vois vähän olla. Lisäksi mies näki elämäntarinoissa yhtymäkohtia.

Itse en näe. Mutta se johtuu varmaan siitä, etten halua olla kenenkään muun kaltainen.

Riikka Pulkkinen on tosi kaunis ja kivanoloinen kirjailija.

Mut emmä siltikään halua olla hän vaan minä. En edes oikein muista, milloin mulla olisi viimeksi ollut esikuvia sillä lailla, että olisin jäljitellyt heitä tai toivonut olevani heidän kaltaisensa. Oon tietysti kateellinen Gwen Stefanin tyylitajusta, Jessica Alban kropasta (photoshoppaamattomastakin) ja Jennifer Anistonin statuksesta. Mutta en mä siltikään osta yhtään vaatetta tai laita tukkaani samalla tavalla. Enkä valitettavasti noudata laiharia samalla tavalla...

Kirjailijapuolelta en keksi yhtäkään esikuvaa. Tiedän, että Zadie Smith tai Anna-Leena Härkönen saattaa pelailla vähän samoilla kentillä (Kaikella kunnioituksella! Olen kuullut näitä vertauksia, en keksinyt itse!) mutta en halua elää kummankaan elämää tai näyttää samalta.

Niin, että tiedoksi vaan miehellenikin, mä näytän minulta. Voit kyllä halutessasi todeta, rakas, että Riikka Pulkkinen näyttää minulta.