Vappu soitti Voicella Happoradion biisiä. Siinäpä sitä on kerrottu, että millaiset ihmiset on niitä tavallisia.

"Tavikset tahtovat tositeeveen / Oman pesän ja pienen perheen / Tavikset tahtovat tositeeveen / Päivän lööpistä parisuhteen"

Että nii!

En muuten jaksa kirjoittaa, koska pää on ihan täynnä räkää. Tökkii nyt koko juttu muutenkin. Ehkä on otettava vähän etäisyyttä Juuriin.

Ehkä perjantai ja AB:n ensitapaaminenkin jännittää jonkin verran. Kokosin eilen pakettia itselleni mukaan - jep, PowerPointtia ja tarkkoja muistiinpanoja...! Kuinkahan moni kirjailija vääntää PowerPointteja kirjastansa? No, mä ainakii...

Mä oon oppinut liike-elämän puolelta tehokkuutta ja tarkkuutta, psykologin työssä puolestaan sensitiivisyyttä. Kaikesta työkokemuksesta olen oppinut kokonaisvaltaista ajattelua. Eikö sitä kaikkea kannata hyödyntää uudella uralla?

Vaikka olen kirjailijana vielä nollapisteessä, en sentään täysnolla!

P.S. Löysin ne vaatteet.