Nysse on sitten alkanut, nimittäin työ. Nyt mä oon ihan oikeasti sitten vapaa kirjailija, koska kaikki lapset on ensimmäistä kertaa hoidossa, ja mulla on vielä tunti työaikaa jäljellä.

Tänään työajallani viimeistelin seuraavan kuukauden kolumnit ja piirtelin idean Veljen vaimon kannesta huomista AB:n tapaamista varten. Tykkään siitä itse paljon, enemmän joka katsomisella. Ostaisin itse. Mailasin jo sen Banaaniin, katsotaan mitä ne tykkää!

Nyt aloin miettiä, aisinkohan mä postata sen tänne. En varmaan, kun se on mun alkeellinen yritelmä. Ettei syntyis mitään virheellisiä käsityksiä, että se on oikeasti kansi.

Niin että ei mulla mitään sanottavaa siis ollut. En aio kirjoittaa tänään enkä muutenkaan ennen perjantaita, mutta jos tässä vielä ehtis vähän tehdä ajatustyötä. Luulen nimittäin, että Juuret junnaa nyt siksi, että kun siinä on paljon sitä porukkaa, en itsekään osaa riittävästi erottaa niitä toisistaan. Niinpä ajattelin vähän piirrellä niitä tyyppejä paperille.

Mikä tarkoittaa Exceliä. En osaa piirtää. Mut taulukkolaskentaohjelmaa osaan käyttää ja kirjoitella niiden elämiä!