Ostin Aamulehden ja siellä mä olin. Vaikka kuinka monessa eri paikassa ja ISONA.

Näytin yllättäen jotenkin... tavalliselta. Ihan itseltäni. Ajattelin, että näytän joltain muulta kun oon lehdessä. Tosin mä hymyilen kyllä enemmän kuin niissä kuvissa!

Nyt kun luin juttua lehdestä, jotenkin tuntui - toisin kuin silloin kun luin sen sähköpostilaatikosta - etten mä tee muuta kuin laihdutan telkkaria varten (paitsi eilen). Ois kyllä kannattanutkin laihduttaa hyvissä ajoin, niin ois ollut lehtikuvakunnossa... Ei sitä näköjään ikinä tiedä, milloin nakki napsahtaa.

Tämä mielessä alankin jo laihduttaa Linnan juhlia varten. Ja Oscar-gaalaa. Sekä Nobel-rauhanpalkintoani varten, tietysti.

Aamulehden Sunnuntai-liite tulee ilmeisesti nettiin, mutta päivämääristä päätellen vasta joskus myöhemmin. Kuitenkin sen sivuilla ilmoittavat, että siellä voisi kommentoida juttuja tuoreeltaan, joten emmä oikein tajuu. Toi juttu taas ei tahdo mahtua meidän skanneriin, mutta yritän skannata sitä myöhemmin tänään. Ekana tulee vähän vieraita.

P.S. Kalevaa ei saanut tänään vielä paikalliselta R-kioskilta. Tulee aina päivän myöhässä. Onko mua siellä mainittu?